Sunday, January 25, 2009

Apai Maie, oo Apai Maie

Sudan, Maie enggau aku tegagap ketawa ngalih ari tu tadi laban aku beduan dadi. Igat nadai di rumah nyau ngulu pengerami ngintu ari pengada kaban iya ba Pizza Hut. Udah tembu makai aku lalu meda CSI, Sudan tepelapik gali. Maie macha bup ke ngasuh iya nyabak lalu dadi macha online news.

Sebedau aku nusi jaku tundi aku enggau dadi, aku nusi jerita dadi dulu laban jaku tundi aku mulaika jaku iya enggau bala anak.

Maya Krismas tu kemari, Sudan enggau bala pangan iya suah pansut malam, nyu tiga malam berunggu. Bendar amat sida ngambi peluang laban ngelamatu jarang sama bisi pulai ke menua maya chuti: Stephanie belajar di USM, HIllary belajar di UITM, Melissa belajar di Unimas enggau David belajar ba Unisel. Malam keterubah udah sida ba rumah kami sida ngabang ke bukai, Sudan pulai pukul 11 malam. Dadi nganti penatai iya tinduk ba sofa di baruh laban iya nangika Sudan enda nemu nutup alarm enggau masang alarm baru (ga ia merinsa diau ba menua ke enda tentu likun, nyu asaika dijel ba rumah diri empu).

Malam kedua Sudan laun amat pulai, pukul 1.0 pagi. Bakanya mega, di anti Dadi. Dinga aku dadi lalu mutap ari siti, gut gut nganu Sudan, nanya kini ka sida sekaban, nama gaga sida. Sudan madah sida ngabang ngagai rumah bala kaban bukai, udah nya ngagai Waves. Dadi nanya sida bisi ngirup tauka enda lalu sapa driba. Sudan madah nadai ngirup, muti ngirup coke, David driba, mai Pajero apai iya. Dadi lalu nganu Sudan, nama ngelaunnya pulai. Nadai kami ngaga pengawa enda menuku deh D, ku Sudan. Kita amat enda ngaga pengawa enda menuku tang enda likun kita pulai laun ari Waves, tu maya urang rami, urang mayuh ngirup, mabuk kini, meda kita sekaban ke indu biak-biak bakanya ngambika di ining urang ku dadi. Ni urang ke mabuk driving agi, pechuma kita dilantak urang ku dadi. Nama aku di asuh nuan baka Cinderella deh D, enda tau laun pulai ari jam 12 malam? pia ku Sudan, ka ngenyelapka ati dadi. Eh, amat utai ku dadi nya ku aku, aku enda setuju kita laun pulai. Tang sekalika amat urang lelaki ngining kita sida Steph & Mel enda ga aku nemu ku aku. Ee, kita ukai nemu utai, trust me, aku lelaki ah, ku dadi. Enda memunyi kami tiga menyanak, amat meh nya, pia. Nya lemai ketiga sida Sudan sekaban madahka ka party, malam ke penudi iya, laban ari siti Steph, Hillary & Mel ka pulai. Sudan madah sida ka bbq. Enti kita bbq ditu kita ku dadi, legi meh aku sponsor, anang tak segau-segau. Tang penudi sida bbq ba rumah Hillary laban apai indai Hillary ka betemu enggau sida sekaban.

Betumbuh ari nya, kami suah betundi pangan diri ngena leka jaku "di ining urang". Ma seduai menyadi ka ngena baju ke bisi ngayanka berang, lalu dirara, enggaika di ining urang pia. Lemai mari aku enda nutup curtain, kami berandau ngirup kupi, aku ngena baju tinduk. Eh, tutup curtain nya ku dadi, peda urang kitai. Amat ga Mi tu, legi di ining urang dik ku Maie & Sudan...Kapa enda deh ku aku, ti urang ka meda aku ke udah di gravity pulled tu.

Kemari kami tiga shopping, Sudan rengik-rengik ka mai ngabas butik ba Parkcity ke bisi ngayanka baju gaun ke manah-manah. Sama bisi ungkup kami tiga menyanak. Nya alai malam ari Maie alu ngujika gaun ke dibeli iya, halter neck, empire cut lalu length mid thigh. Nya dadi lalu nanya bakatu:

Dadi: Nama nangka nya aja pemanjai skirt nya Pi?
Maie : Au D.
Dadi: Kati tu ayan deh?(dadi murus pah iya empu)
Maie: Ngena legging urang ngena baju pandak bakatu D, aku enda ngena ga aku nguji baju tu aja. Enti aku keluar ngena baju tu legging meh kena aku.
Dadi: Kati enggau tu deh Pi? (dadi lalu nempik-nempik berang enggau belakang iya empu).
Maie: Eh, nemu kami deh, kena kami cardigan ngelalaika berang & belakang. Enda kami ngayanka isi deh.
Sudan: Enggai ka Pi di ining urang di D, nya alai di nanya munyi nya?
Kami: ketawa magang.

Pulai ngagai jerita aku tengah ari tu, udah dadi macha online news, iya lalu begari ngena T shirt enggau shorts, sigi pandak shorts iya nyu ka baka boxer. Iya nganti petunggal iya ke ka nulung iya muai dan mangga ke ditenso iya kemari. Benung iya nagnti iya lalu duduk ba sofa, macha bup Paul Coelho ke di bai Sudan (Brida). Aku angkat gali (benung meda CSI NY), meda pah iya nyu ayan amat ga tanchut kuntong pandak amat.

Aku: Apu, lawa amat nuan ulu, tak ngayanka pah, nama di minta ining aku ka?
Maie & Sudan: Ketawa.
Maie: Apu, burak amat pah apai aku wai..
Sudan: Apu seksi amat apai aku wai.
Dadi lalu tesipu-sipu munyi ku Melayu, beguai guai ngambi cushion siti agi kena iya nutup pah iya.
Dadi: Tuyu kita tiga tu.
Aku: Ga anang mayuh penumbuh, nuan ka ngajar kami jaku ngining deh ku aku...

That's my husband, he is original, he says the darndest things.

Taun siti tu kemari pemulai kami tiga ari Glasgow kami bemalam semalam ba KL. Udah makai malam, dadi berurut kaki semak Bkt Bintang. Tua Maie ngirup ba Planet Hollywood, enggai enggau iya. Udah tua menyanak dia, tua bejalai ngagai depan Metrojaya ka ninga urang belagu ba open air dia. Ka duduk tua iya, rindu ninga lagu sida, sigi easy music ke dikerindu maya biak kelia. Tang tua menyanak enda selesa enggau crowd dia, nya alai udah tegi-tegi kira 10 minit, mulaika diri ngagai hotel. Mansa concourse ba mua BB Plaza tua lalu ngetu meda bala nembiak ke breakdance. Datai ba hotel nyu pukul 10.30 malam. Di anti tua menayanak datai bedau ga dadi datai. Kini dadi tu pia, enda patut nyu lebih sejam reflexology. Dadi datai 11.30 malam, iya lalu nusi iya lama laban rindang meda bala nembiak lelaki betanda ba depan BB Plaza ku iya. Nemu seduai, ku dadi, tanda bansa ke nikau-nikau kediri ka tanah nya ba, ku iya. Tua Maie lalu beperening pangan diri lalu lekik-lekik ketawa. Breakdance nama tanda bakanya D, ku Maie. Pia ku dadi. Nya alai diatu enti nusi urang betanda maya rami, kami selalu nundi iya, bisi urang betanda bansa ke nikau-nikau ke diri D?

He he kena merindang lemai ba, tu ka ngirup kupi, rauh-rauh baru urang nganggauka aku.

Tu peda utai digaga seduai menyadi dua lemai berunggu, ngaga antin. Sudan mai manik enggau kereban bukai kena ngaga antin lalu ngajar Maie. Tu gamal antin digaga seduai.Nti ka mesan ulih, ila ngaga agen di Miri & Bintulu.








No comments: