Tuesday, June 10, 2008

Ho Chi Minh, Vietnam 2-7 June 2008

Aku nguluka seraban kami enggau Asean Ports & Shipping Conference & Exhibition ngagai Ho Chi Minh City, Vietnam berengkah ari 2 ngagai 7 June. Dadi enggau Igat di irit aku, laban seduai agi chuti. Enda ulih begambar iga, laban ke gawa kin. Dadi & Igat nadai pengawa bukai, makai-makai. Tiap jam pukul 5 lemai, kami tiga enggau cocktail ba Executive Lounge. Enti udah makai dia, aku udah kenyang, tang seduai agi ulih dinner. Udah aku mutap, seduai lalu dua ari beturut-turut ngagai gym and sauna.

Ho Chi Minh by night.

Gambar HCM ari rooftop hotel ke endur kami diau


The famous Vietnamese pho (noodle) soup.

Dadi makai oyster ba Amigo, siti Western restaurant ti tebilang ba Ho Chi Minh.

Tua Igat nguji makai dessert ke dijual sida ba roadside stall. Mayuh bengkah asi, dicampur coconut cream enggau mung bean paste.

A real good steal is embroidered linen tablecloth. Murah amat. 8 seater (2.5 metres ) enggau 1.8 m round muti b/w RM42 - RM50. Aku lalu ngangkut ka souvenir enggau meli ka tiap iti bilik rumah panjai kami, kena topping mija maya bisi pengerami. Apai Maie nangi enggai ka dicheck Kastam, tang puji Tuhan urang enda ibuhka kami menyanak ke mansa green lane ba KLIA.

No comments: