Monday, April 7, 2008

Ngerami bala "Bujang Malaya"

Ingat kita ke lagu Bujang Malaya, enti enda salah aku dibai Pauline Linang. Nya meh kami serumah (Rh William Bansa) di Dijih bisi rami nerima penatai bala sedadu ari Kem Batu 14 ke ngatur pengawa "Jiwa Murni" - ia nya meresa, ngubat urang ke sakit enggau meri ubat sereta meresa, nyabut ngeli enggau nampal ngeli ke belubang. Program nya kena sida nulung rayat, di atur beserimbai enggau mass exercise sida ti endur 600 iku bala army bejalai ngenyauh 80 km, bemalam ba babas sebelah nanga jalai Sg Dijih berengkah ari ari enam ngagai ari minggu (5-6 April).Udah sida datai ba endur ke di tuju sida betempur saritu - perang olok-olok ku jaku sida nembiak maya aritu.

Sida milih rumah panjai kami, nya alai tak umbas ia ga kami serumah kisuk laban sida ia. Sida ngaga kem ari 6 ba tanah laman kami, lalu malam nya bc 50 iku sida ke bejalaika program Jiwa Murni bemalam ba kem.Mayuh ari sida Melayu ari Malaya, nya aku lalu ngingatka lagu Bujang Malaya. Sida enggai diasuh tinduk ba ruai, laban enggai enda nitihka atur ke udah digaga pemesai. Nya malam nya sida karaoke & poco-poco. Bala kami serumah malu bepoco-poco, tambah mayuh enda nemu. Nya alai on the spot aku ngajar sida malam nya, nyau bepeluh-peluh, tang agi ga sida enda nemu. Lelak aku ngasuh sida mereti & ngingatka step dulu, tang sida majak nitihka singkang kaki aku lalu enda compute step ba untak. Dini enda lelak cikgu. Nyau pedis isi aku malam nya, iya ga udah bendar, 3 jam berunggu nyapu, ngemop bilik, muai pukat empelawa. Nasit ipar & menantu aku bc nulung nuchi cheremin, enti seduai enda nulung, sigi bc ari teduduk aku.

Tu yours truly (in purple) ngajar poco-poco
Tu dadi berandau enggau kepala sedadu, Major Azman.
Laban aku ke udah lelak, aku enggai di bai bala anak menyadi apai Maie happy hour tengah malam ba bilik sida (anak menyadi apai Maie tu bujang runggu ensing, tang gawa ba tasik semak Thailand). Apai Maie enggau urang enda lama, udah nya mulai kediri iya tinduk.


Ari siti Brigadier General sida Datuk Shukri datai lalu kami ngambat iya ngena basa rumah panjai. Sida lalu makai, semua dipanduk bala army magang.Apai Maie enggau urang makai, aku tembu kiruk-kiruk di dapur manduk lauk angka bc bala sekaban ke datai berubat nemuai ke bilik, ngambi bc di nahka sida. Urang ke enda sembiang tumu meh urang bepanduk lauk, tudah aku laban ke sembiang dulu ke Selangau pagi nya, nyau tinggal perau.

Tu sekeda ari 600 iku bala sedadu ke ngambi bagi ba drill, mansa rumah panjai kami.
Tu kem ti endur sida muka klinik - kaunter register
Lutor ngeli, Dr Faizi lelak amat sarinya, bc 70 iku bala ke nyabut & nampal ngeli.
Tu indai Umban ngambi ubat ari paramedic
Tu ba ruai aku, benung ngenahka bala ke datai ari rumah panjai bukai ai kupi. Periuk penuh enggau chakoi, digaga ipar aku. Ipar aku Balai naka pengelawa, ngena baju sutera..
Aku nguan uchu Moses, benung indai iya ngenahka urang makai tengah ari. Tu ba bilik Rampai, anak menyadi apai Maie ke gawa nyadi Senior Fireman ba Bintulu Port.
Tu Balai, menyadi apai Maie ke tuai agi (apai Rampai, Lua & TR William Bansa). Kami selalu nundi iya "Haji Malai" tauka "tukay sawit". Tiap bulan iya ngetau enda kurang ari 6 tan buah sawit. Tua iya berimbai bilik, selalu amat dianu kami maya urang rami laban iya udu ngirup ti ngujungka iya palau.Tang enti gawa makai tanah ipar aku tu, nadai aku nemu mensia bagas gawa bakatu. Tu iya baru pulai nebang mulong ari tembawai di Luau (ili Sg Dijih), bulih RM3800 rega mulong iya. Nya gamal nyau tekusai..Pemurah ati enggau urang anang ngira..
Malam kedua aku imun amat, enda enggau urang poco-poco, muti nyadi tukang gambar
Tu Helnie Jemai, Emelia Nguni & Catherine Umban, enggau urang poco-poco
Stidi Keling Temuda aku, belagu Enda Kempang Duduk Berimbai. Tu ipar aku Jelek, aka Ngalai kami serumah, benung bekaraoke. Iya Secretary JKKK & gawa ba Bintulu Port nyadi Safety Officer.
Untung amat kami semenua, enti pulai ke mata duit, mayuh amat nilai bantu nya kelebih agi ba rawatan pergigian. Kenu ku sida, enti ba lutor bayar, nyabut ngeli gam RM150 sigi & ngeli biasa RM80 sigi. Pia mega ubat ke diberi sida sigi ubat ke kualiti magang ku bala rumah panjai, laban sida kala meli ubat bakanya maya berubat ba lutor bayar & mar bebayar & ubat ngasi. Sida ke tuai diberi urang Vitamin B kompleks, sida ke mit di asuh urang baris ngambi ubat lundong.

Kami pulai malam ari rumah panjai, nya meh aku bendar amat ka ngantuk. Iya enda lama rauh-rauh ga aku belagu nunda lagu ke didinga ba radio. Kena ngerak mata ba. Udah nya dadi ga di asuh aku rauh-rauh belagu, ngambi iya enda ngantuk. Ia enda lama di pandam-pandam aku ga belakang dadi. Aku respect dadi, taja pin lelak entertain temuai sari-arinya, tang enda ngantuk maya driving. Kami datai ba Bintulu jam 12.15 malam. Puji Tuhan laban nadai nama-nama.

5 comments:

Dappy said...

wah! mom! so happening!

Dappy said...

eh mi.. sinu ku meda gamal aya aku apai nyah. ruyun mai gamal. and.. he looks a bit like aki embu in the picture.

Indu Rumah Panjai said...

Pi,

Nya la Apai Yala kita nya. Suba enda ngirup diatu nyau ngirup baru. Dini ka enda ruyun, iya back to his old ways. Main mai urang tama ke bilik sida, mai urang ngirup. Kasih aku ke indai Yala mela pemayuh urang ke diangkut iya.

Sarinya enda mandi besari-sari, iya ga bau arak, tang enda nemu agi aku....

Fabulously Sassy said...

Hey momma!

Lawo mat kitok! Enti aku bisi ba rumah ka aku enggau kitok nyekut ka rumah panjai :D

Indu Rumah Panjai said...

Hi Met,

Umbas ia ga pengelawa kami. Sida ulu Dijih nadai mayuh datai, kumbai sida ia program YB. Iya meh sida nemu nya program rawatan, datai sida malam, tang klinik udah ditutup. Penumbuh mensia nya. Ngayan & childeren came. Suil enda talut diubat lutor gigi. Peda nuan gambar Saing deh, tak rising-rising nganti lutor ke meresa ngeli iya.