Friday, April 4, 2008

Aku RTM ngagai Temasek



Dadi bisi trip ke Singapore last week, nya aku lalu minta bai iya, laban ka belelak. Ka RTM. Rehat. Tidur. Makan. Dadi nanya nama aku enda puas bejalai, ish ku aku, aku ke bejalai nya gawa, ukai RTM. Diatu aku RTM, sekumbang ke udah lelak dua bulan tu udah. Ninga bakanya di belika dadi tiket ga aku, so on 26 March, kami duai flew to Singapore, tiga malam din lalu pulai kena 29 March. Bala anak lalu sms nundi tua dadi, kumbai urang dating meh, kumbai urang lawa meh...

Ngamatka jaku aku, aku sigi RTM. Ari keterubah tua dadi bejalai ba Orchard road, lunch ba stall semak Robinson, udah ngalih ari ngirup ba Starbucks. Aku nadai shopping laban utai mar udah pulai ngagai duit kitai. Aku semina meli sepasang kasut & dadi meli sepasang Levis. Malam nya kami duai dinner ba Clarke Quay, nyerumba bala sida Ribai ke mayuh kia. 3 dishes aja, deep fried sea bass, tom yam soup, mixed vege & pineapple fried rice, rega $111 tauka RM230 duit kitai. Tuchum kami duai, ngingatka lebuh maya bala ari Niah ke datai kami makai ba Jumbo Seafood ba Tg Batu, 10 iku kami dadi muti mayar RM166 aja and bc sweet sour fish, butter prawns, lemon chicken, sup jagung, sayur peria, taugeh & sizzling tofu. Heh, nya meh kitai patut beterima kasih diau ba Malaysia laban rega utai dempa agi murah dibandingka ba nengeri bukai.


Pagi siti aku tumu dani enggau dadi breakfast, udah dadi nurun aku lalu macha brochure ka diengkah sida ba bilik, ngundan mayuh iklan senentang endur ke tau dilawa di Singapore. Aku enggai shopping, nya alai aku lalu ngagai Raffles Place, ngumba diri nyadi tourist, meda exhibition dia. Udah chukup maya endur makai, aku lalu mansang ngagai Maxwell Road food court, ka makai tengah ari.

Ba dia bisi urang nyual onde-onde enggau hainan chicken rice ke tebilang, lalu Anthony Bourdain udah makai dia. Aku lalu q ka meli onde-onde dulu tang ia meh datai ba gintir aku, onde-onde abis, perasa amat aku. Aku muti meli kuih ubi kayu. Nyamai ga. Udah nya aku lalu makai mee, enggai enggau urang q meli chicken rice, panjai amat q. Udah nya aku lalu ngagai stall ke ba tengah, makai cendol. Penuh amat endur nya, aku nyau ngunsi mija amu siku laban nadai endur bukai. Aku lalu bejalai kaki mulai ke diri ngagai hotel. Datai din, nama agi, tinduk... dani pukul 4 ngirup kupi, makai kuih ke ditapau aku. Lemai nya tua dadi ngagai Lau Pat Sat, makai seafood dia. Pulai ari nya dadi ngurut kaki, aku mulaika diri ke bilik. Datai dadi mai aku ningaka urang belagu ba hotel tang aku udah ka tinduk amat, nya alai enda nyadi.







The next day, udah breakfast aku lalu gali, nyau tetindukka diri. Dadi ngabas aku maya breaktime meda aku nyau luku-luku. Ish, ku dadi, ku jaku ka exercise, nama aja mai gari exercise enda exercise. Ee ku aku, kan aku sigi madahka diri ka makai tinduk aja. Taja pia, nyau ga aku ngerayap ngagai gym. Ba treadmill 40 minit, ba mesin 20 minit.


Tang pulai puku, laban ngalih ari nya tua dadi ngagai Vivocity (the biggest shopping mall ba Singapore, dibuka 6 bulan ke udah), lalu dia manah amat food court dikumbai sida Food Republic. Mayuh amat bengkah utai di empa, nyau amu mata. So I had my main meal, snack and dessert in one sitting. 1 hour later aku ngunsi dadi ke makai bak kut teh.

Malam nya tua dadi ngagai Bugis Street. Udah bejalai musin sebelah nya, kami duai makai ba food court dia. Makai laksa yong tau foo. Sedap amat, umbas iya pengelemak. Dadi makai chen teng aku makai ais kachang. Pure indulgence. Now am paying for all those excesses, carrying those baggage around my waist, to be exact. Nah, enda ngawa ku jaku, ila nyau ia. Arapka meh. Nya kebuah last nite di Kuching aku enda dinner muti makai snack ba lounge.

Pagila pulai ke rumah panjai, bendar aku muai gemuk deh, laban meresi bilik ke lama amat enda di peresi...

5 comments:

Sebugey said...

nya meh wai,anang enda RTM,nyawa ke di idup.Priorities change as one goes through the changing scenes of life.What may be nyamai or sedap to us these few months might not taste as good,say, next year. Anang nagang nyawa...ko aku,ukai ko urang. Ha..ha..

Fabulously Sassy said...

apu mi. lama nda meda dik. bajik, bajik *ala apai nyah* :P

Indu Rumah Panjai said...

Sebugey

Ia meh, laban ke bam ni ko nuan? Weekend tu tadi ngemendar nya ga makai belauk kasam ikan laban kami bc pulai ke Dijih, ngintu pengerami ba rumah panjai.

Met,

Nama ka dik? Malam legi aku nusi jerita kami pulai ke rh panjai.

Dappy said...

auk, aku ka meh ngumbai mami bajik. bajik! *ala ala muntai*


cali gambar seduai dik mak. peda dik stidi kaban (by kaban i mean pak) ka mai dik meda uhang belagu, kemaia tudah tuai ka endar. potong stim la dik ngantuk, mi. LOL.

Indu Rumah Panjai said...

Pi & Met,

Bakanya seduai menyadi. Enti aku muji kita di delete kita komen aku. Kita tau nundi aku, aku enda pia? Enda asi endar.