Monday, April 7, 2008

Gambar kitai serumah, for Maie & Sudan

Chadom enggau apai iya.

Tu Nun, anak Nyala ke lumur 3. Aku ngelar iya indu ridun, pama-pama. Iya ga manggah, ia ga udu merintah, ia ga enggai alah, iya ga bagas makai utai. Enti dani tinduk rauh-rauh nyabak minta ambi indai iya. Enti urang enda beduli didinga dik iya nginsah utai ba bilik sida. Sukat iya udah nyadi, tak banggai untak aku ninga ari bilik kitai. Singgin aku ka musir pending... indai ia sebana ba aku madahka Nun kelalu, ku aku madah ngagai iya, iya enda tau enda di disiplin, enggai ka tusah begulai enggau urang enti perangai iya dipajakka bakanya. Tu meh munyi ku uncle Peter Chiam kita, classic example of missing chapters ba upbringing?

Abang Lua, bujang runggu ensing, megai anak ia Bantin & Moses. Apai megai Nelson, anak Nyala ke biak.

Kennedy Uji & Jenny, anak niang. Seduai dibai aku tama ke bilik kitai lalu digambar aku.

Bala indu kalu Rh William Bansa, benung mendingka aum rh panjai.

"Anbujtu" rumah kitai, Randi & endu dara mit, Imas Bansa & Itrina Pawa

Sapa bagi seduai ke bepartner ke sedadu tu, mak Win tauka mak Sira?

Tiga Abdul, ba tiang tambai nyerumba lemai..Hj Bakhir ke berandau enggau sida iya udah pulai, diasuh Sarimah masang injin api. Apa lah daya, rumah moden kemudahan kuno.

3 comments:

BukBuban said...

Nama gaga hajah bakhir deh? Aku baru nemu diri bebini ka hajah bakhir!

Dappy said...

mak, spam ke first comment nyok mak. anang nekan, buai tau.


namahal dik bebini ke hajah bakhil deh pak?

Fabulously Sassy said...

Apu, stidi amat pose aya aku ke ba tengah nyin!