Friday, August 14, 2009

Semadi

Ari nyau jauh malam, tang mata aku enggai tinduk, nya alai aku blogging. Tua dadi bisi ngulu farewell dinner ke bala staffs kami ke deka pincin tadi. Aku ta semadi amat enggau, tang dadi keran amat ka mai aku, iga nuan enggai deh, nyadi kaling aku la nuan, nama pengawa nuan nyadi Uging di rumah kediri legi ku dadi. Hmm, semadi meh, ketegalka darling mai aku ka kaling iya, nurun ga aku. Ka best amat aku gali melapik ba sofa, meda TV tauka macha bup, betelipun enggau bala anak....

Aku lalu begari berumban-rumban, ga aku bara jengkak-jengkak exercise tadi, nya meh maya beradu nyau peluh nerusan. Enggai lekat makeup. Ah, merinsa ndar kita tu ku ati aku, mutapka peluh, tak enda bekerejasama enggau aku, enda nemu aku ke berumban. Udah ga ngerangkaika buok, udah ga sigi enda nemu iga ngesep buok enggau manah (ia enda nya kebuah aku bebuok pandak, ketegalka nadai pengelandik enggau urang ngesep buok bemacham stail). Di ajar hairdresser ke suah endur aku masu/ngesep buok aku bakanika ngesep buok: madam ku Jeniffer, kamu mesti pakai hair dryer yang kuat, macam saya pakai, baru dapat kasi rambut mati ku Jeniffer, enti buok udah "mati" baru ka disugu, disep enggau manah. Au, ngiga meh aku hair dryer ti ku iya, bisi tetemuka ba Farley, tang ma aku ngena enda ga aku nemu ngaduka buok manah baka enggi tukang guntin, baka enggi urang. Eh kapa, barang baka ia meh ku aku, asal enda chukak-chukak buok, enda la ta baka Minah Tunggit gamal kitai nurun gawa & ngulu function.

Dah nya pasukka baju, rigau-rigau ngiga accessories ke patut kena nipak baju. Ga aku cherida, barang kemas, tinchin, gelang enggau tenggak gula batu tak din dia endur aku engkah, ba jemari gelas di baruh, ba dresser, ba altar, ga ma ka ngena abis sarang kutak dibuka, ngiga ni bagi ke ka dikena. Minggu tu kemari aku ka KL, peda deh sepiak antin ta agi ba kucik beg ka selalu kena aku travelling. Nya sigi gaya aku. Wei, utai gula batu meh ku aku madahka apai Maie ma ia ngehaha (munyi ku uhang Dijih) aku ngena accessories baru, - hmm ia meh, tenggak gula batu Monet, antin gula batu Liz Clairborne, kutai munyi ku Dor; nya siti agi penyakit ti tusah dibuai, ka amat meli utai gula batu. Apai Maie enda memunyi, angka iya ngira manah agi diatu enda baka maya aku agi zaman jahiliah menya munyi ku Melayu, udu amat kami sida Idu, sida Nuai, bebelika emas. Tua Nuai raun ngagai New Zealand sempat meh meli emas. Ia ga enggai mit utai dibeli, nyau kaling-kaling meh tenggak dikena, nyau baka ke disepu lenggan ma dipasangka sa gelang....ma bisi pengawa SIDS tak kebelik emas bala, ga kami kala dirara siku penghulu suba. Aku gi nguluka urang amu bakanya. Ukai semina amu, tang vain, tang showy, munyi ku omputih. Ba chukup, nyampun, kelia. Bidik maya nya nadai mensia jai baka diatu ke ka ngeragut barang kemas. Diatu, dini ka ngena emas kuning nya agi..di trade in aku enggau precious stones, ka digalauka bala anak, tang Maie enggau Sudan tak enggai ngena. Tak pandang mereka. Ee, nadai kami begunaka utai nya Mi, nya ke kebelik kena nuan nya baru kami ka, ko nganu kitai. And by the way, ku penemu aku manah agi kitai indu ngena barang gula batu, ambi kitai enda diragut urang. Barang gula batu memanah, mayuh amat fesyen, ni pemilih kitai kena nipak gari, ia ga enti chun sigi striking amat dipeda, ia ga rega jauh lebih murah ari emas (enti kitai enda milihka bisi brand).

Au pulai ngagai jerita semadi. Semadi aku pansut ari rumah ma aku udah pulai gawa. Ga enti bisi utai dibeli sigi terus ngagai supermarket ma pulai ari upis, ngambi enda nurun baru udah datai di rumah. Aku muti mindah malam ari dua enggau ari tiga laban cell group meeting enggau holy hour. Kalimpah ari nya aku mindah ma bisi nemuai ngagai bala kaban, tang diatu laban ke jerebu, laban ke penyakit H1N1, tak enda beundang pangan diri bala. Ku sa anak tua apai sida nadai life, tuchum dalam ati aku ninga sida munyi nya. We've been there, done that, children, in our young days. Now those things do not hold much appeal anymore. After a day in office, to be able to curl on the sofa and read or watch Hallmark movies, CSI or murder mysteries and a cup of coffee and cheesecake is bliss at our age... kita badu enda meh anak, agi biak, baru pansut ari kerungan. But that is not to say kami duai apai kita enda game ga, bisi maya game, agi tau dikenyadi, tang with the right company, good ambience, agi ga ulih masang lagu "Your Cheating Heart & Duduk Berimbai" (lagu wajip dadi, ga enda nemu mai lagu bukai deh, selalu off tune...) enggau keruncung sa Pauline Linang kelia for me...Neh, ni kita nemu poco-poco, wai anak?