Saturday, August 22, 2009

Return of the Beloved Son

Igat datai pagi tadi, chuti seminggu. Tengah ari tadi kami merarau, indai enggau anak menyadi aku dua iku bisi nemuai. Igat ari kemari udah mesan ngasuh aku manduk lauk ke diketengukka iya - daun ubi guring enggau sayap manuk panggang. Acih ulu, lagi-lagi daun ubi, lagi-lagi sayap manuk! Aku sigi gagau berengkah ari lemai kemari - udah berapi lemai aku lalu berengkah ngaga pineapple cheesecake (favourite Igat) enggau banana cake. Nyau pukul 9.30 malam baru aku tembu.

Bala ketawa ninga aku nusi jerita Sudan. Tua Sudan berandau ba talipun kemari lalu iya nusi diri tusah ati maya pulai hari raya ila ketegal enggai dibai tua apai iya makai lauk "sihat", lauk rebus-rebus. Aku ka nganjung nyawa makai aku Mi, ka makai utai nyamai, enggai aku dibai seduai dadi makai utai sihat-sihat, pia ku Sudan. Ee, anang irau di anak, enda aku mai kita makai utai bakanya. Tu adi nuan datai pagila udah distok aku meh peti ais dia ku aku. Bala pangan Maie ke nemuai sarinya pin ngerara peti ais aku kusong, muti bisi buah enggau sayur mimit... nama guna aku nyimpan utai mayuh, ukai bisi makai, mesa ni utai di empa tua dadi.

Apai enggau bala anak.



Igat Besai (Belayong), indai aku & Kulan.

Indai aku. Eh, nyau baka anak mit aku makai endu, nyau bisi labuh sebelah baju utai dipakai, ku indai. Nya alai sepiak baju iya basah, udah ditipuk enggau ai...

Tu pineapple cheesecake, di idang Maie begulai enggau fresh strawberries & chocolate syrup.

Nuju Sudan: Bakatu utai ka dipakai nuan Met?

5 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Bendar indai berapi ka anak iya, eh! Hehe, daun ubi guring!! Nah, nyu tenguk aku ditu! Pulai aku tadi, asai ka nadai orang manduk daun ubi ka aku!!

Amat ko Sudan, sapa ka dibai makai lauk sihat?! Heheh.

Fabulously Sassy said...

Ka aku nyak, Mak! *ala Jemai* :P

Indu Rumah Panjai said...

Hi Dor,
Ga iya indai enggau anak enda nemu leju makai daun ubi guring. Apai Maie enggai makai diguring, enggai enda direbus!

Met,
Ok, ila mandukka nuan lauk ke diketenguk!

Indai Dara said...

auk sigi peberet bala anak daun ubi guring neh - ( nye meh bala anak aku sayur cina enda entu sida ti belauk daun ubi guring, cangkuk engau upa pantu bulih tahan - ama indai nemuai enda tau enda mai daun ubi)

auk empai ka belauk lauk sihat neh sudan hehehe aku pan baka meh suba diatu nyu nemu ngiga utai panduk sihat2

gaga ati sida indai anak pulai ehemmm

Indu Rumah Panjai said...

Hi Andan

Baru meda post nuan tu. Pagila datai meh Sudan udah mesan nama utai ka dipakai di asuh iya panduk aku pagila!