Tuesday, July 7, 2009

Pengerami Jubli Pirak

Kena 3 July, tua apai Maie nyelamat diri ke udah jadi melaki bini chukup 25 taun nengah sembiang missa ti dipejadi Fr Justin Dan ba rumah kami. Kami menyanak mutus ngintu pengerami ba rumah ngambi lebih personal, ulih begaul kin kitu, bala ulih mai nembiak mit, sereta nadai letak jam maya pulai. Bala kami sekaban enggau raban cell group & raban gerija ke bukai bisi ngulu pengerami nya, kira-kira bisi 150 iku bala ke datai. Bala raban cell group aku enggau kami sebilik mela missa, Margaret ketuai choir, Maie & Pat Kok macha 1st & 2nd readings, Pat Fonseka sembiang intercessory, ika aku apai Julie nyadung holy communion. Pengerami berengkah enggau jaku pengelalu ari Maie, udah nya muji & nyembah, sereta ditangkanka enggau missa. Udah homily, tua apai Maie ngemaruka sumpah sabung jadi, lalu udah nya Father merekat kami duai. Udah tembu missa, melah kek. Tu sekeda gambar kami.

Kek carrot digaga aku empu lalu dianjung aku ngagai pangan aku Vincent (Glory Cakehouse) ngasuh iya ngias, lalu Vincent mega ngagaka aku cheese cake & chocolate cake ke dessert kami malam nya. Pemakai ditempah ari luar lalu kami sebilik mega bisi nyendiaka lauk kitai Iban baka pansuh enggau panggang.


Melah kek

Berengkah ka ngemaruka sumpah besabung jadi (renewal of marriage vows).

Dadi renewing his vow to love and cherish me ...

Aku nimbal ...

Tu vow dibacha seduai pia ku Fr Justin

Bala pangan ke ngulu missa

Bala anak cell group aku & choir mistress Stella Maris, pangan aku Margaret Jolinu benung nyilakka bup lagu, besedia ka berengkah belagu kena muji & nyembah dulu sebedau missa berengkah.

Bala ipar aku, apai Nyah & indai Ninoy & indai aku, benung ka berengkah sembiang.

Bala kaban cell group & sebilik

Bala ari rumah panjai



Indai Julie, Indai Ana, Julie & Indai besapi bala anak Julie ba dapur
Bala bujang mit
Bala ari rumah panjai

Fr Justin begulai enggau sida Albert & Irene sebilik.

Ika aku apai Julie & petunggal aku apai Ninoy

Enda ingat, nama utai tundi sida Father Justin ngagai aku.Father Justin rindu makai bubur kasak ke digaga menyadi aku indai Ana.

Apai Nyah enggau action iya.

Daphne & Cris begulai enggau bala anak Julie, Aaron Jaul & Ann-Marie Jeburi

Maie & Igat begulai enggau bala kaban seduai: Daphne, Crispin Ali Basah, Daniel Liman, Mark Patrick, Rex Fonseka (godbrother Igat) Igat & Marie-Ann Ali Basah

Indai Aaron, nyulu bala ke mela makai

Sida Scot, Cady & indai iya, sepiak indai Mark.

Bala kaban apai Maie ari upis.

Julia, Edward & family, Becky & Richard

Fr. Justin


Bala sida indai Stephen menyanak
Bala pangan cell group: Meg Lucas, Dora & John & anak (Gabriel) & Pat Kok

David & Alice & family.

Indai Biron, Indai Thomas, Ngayan

Ika & apai Kumo



Bala ari rumah panjai

Apai Ana, tinduk udah lelak mela jani, manggang & mansuh...

Tinduh dibai indai Birun ari Mukah, RM26 sekilo..

Mumai, indai Ngayan, indai Nyala & indai Deniis & anak-anak

Tu gambar siang ari, maya bala manggang & mansuh.

6 comments:

Chris Anakapai said...

Congratulations on your 25th anniversary!
Rindu amat meda bala begelumu begulai mayuh..:-)
Mesti menu best2..hehe

Indai Dara said...

selamat ngintu jubli pirak ngagai seduai nuan - nyu enda berapa buk Fr.Dan neh ( lama amat nadai kala betemu)

Indu Rumah Panjai said...

Chris

Terima kasih for your wishes. Nya meh kami menyanak ngatur pengerami di rumah, ambi nyamai endur begelumu kin kitu, informal, nyamai endur begulai.

Andan

Terima ksih wai. Ga iya, nyu tuai meh tudah Fr. Dan. Bendar iya malam nya, enda putus-putus berandau, nusi jerita, nyu pukul 12 tgh mlm baru pulai.

DCampbell aka Puteri said...

Congratulations to you both, Rita! Enda berasai ... asai ka kemari kitai ti duduk sepiak pangan diri ba class ... nah diatu dah 25 tahun dah nyadi bini orang! OOoooohhhhaaa!

Rita, kita tumu start, tumu ga celebrate silver wedding anniversary! Hehe, kami baru ga ka celebrate 10 years next month!

Rami endar pengawa kita malam nya!

Indu Rumah Panjai said...

Dor,

Thank you for the wishes. Ga ia enda berasai, pejam enchelak2 peda anak nyu bujang dara, kitai pin nyu udah tuai. Diatu kediri tua apai maie aja dirumah, Igat udah ngagai college. Hm, needs getting used to nadai anak enggau begulai.

Selamat ngintu 10 taun anniversary ngagai seduai!

Endun Belalai said...

Rita, congratulations!