Sunday, July 12, 2009

Kediri

Rumah sunyi, nadai ninga utai engkeretik. Maie nyau makai lemai enggau pangan iya. Apai Maie nyau ngagai rumah anak petunggal iya, laban sida sekaban bisi utai dikerandau. Aku enggai dibai iya, enda poh jenggu-jenggu ninga sida berandauka temuda, tambah aku ka rileks, udah bekau ke mela saritu tadi. Aku ngajar bible study ba Sunday school nya alai ma udah tembu sembiang missa sigi berumban belama ngirup enggaika laun tama kelas, kelas berengkah jam 9.45 pagi ngagai 10.45 pagi. Pulai ngajar, aku lalu guai-guai manduk lauk. Laban saritu ari pengada Maie, kami tiga ngintu di rumah - makai tengah ari, laban malam Maie keluar enggau pangan iya makai. Nya alai aku manduk lauk nitihka utai ke ka di empa iya - manduk kari pala ikan stail tambi, manggang babi, manduk daun entimum gulai buah entekai enggau tubu undang, sereta ngukus ikan garupa mirah. Tinggi tungku aku, munyi ku urang tuai, nyau pukul 1.15 ngalih ari baru kami tiga makai. Enda lebu ga aku, bendar seduai mapai makai. Tembu makai aku lalu ngaga bubur kasak laban Apai Maie agi belala makai bubur minggu siti tu kemari. Aku tembu kiruk-kiruk di dapur jam 2.30 lemai, nyau pukul 3 baru ulih gali. Amat aku lelak tang aku puas ati laban dadi enggau Maie gaga makai utai dipanduk aku.

Lemai tu aku ka nemuai ngagai sida indai tang sida nadai dia, nyau pulai ke rumah panjai. Tadi tua Maie ngagai sida indai Muntai nganjung bubur, nadai ga urang dia, muti ama sida ke bisi. Pulai ke rumah kiruk-kiruk baru ngaga jus - enda ibuh makai lemai tua ku Apai Maie, makai buah aja, udah kenyang makai bubur...tak cakap awal bang, saya dah goreng changkuk ku aku......nama deh, ta di empa apai Maie pia meh changkuk nya tadi. Diatu aku nyadi Uging, ngirup kupi enggau makai ruti sebayan sambil blogging ....ga aku kediri di rumah, nadai laki, nadai anak, nadai indai, nadai madi...

Aku enda nyamai amat ditinggalka Igat ke udah nurun belajar di KL. Ma aku udah enda betah, sigi keberai ai mata aku nyaya ngenang Igat, pia ngenang Sudan ke benung summer program di Budapest. Ta tiap ari aku besampi minta Tuhan nyaga, ngemataka bala anak. Ga indai aku nundi aku, lelak Tuhan ninga nuan Yang, nyau besampi belama, ku indai. Uum, ngerara aku, ia ta dua kali lima tua iya. Indai aku tumu belama dani pagi, jam 4.30 sigi udah angkat. Iya lalu sembiang rosary, sampai abis 15 dekad sekali sembiang. Sigi besampi meh iya ke bala kami menyadi, bala menantu enggau bala uchu ichit. Iya kala madahka aku iya minta Tuhan meri pengering ngagai iya, awakka iya ulih nerapi penguji ari ke mela bala ichit. Taja iya lelak mela bala ichit, iya bisi pengelantang. Bakanya meh pemanah Allah Taala, ma kitai ngereja peneka Iya, Iya sigi mantu kitai, sereta Iya enda ngelakka kitai diuji ngelui ari ti enda ulih tatka kitai. Puji Tuhan.

Pagi tadi Igat nusi diri masu gari iya, nusi diri makai oat enggau buah anggur ke breakfast, keberai ai mata aku. Ngalih ari tadi sms ga Igat, nanyaka pengawa kami. Benung makai bubur ku aku, keberai baru ga ai mata aku. Oh, kelalu nuan ku apai Maie, nama utai disabakka bala anak, senang Igat din. Lemai tu tadi Igat nusi sida sembiang missa ba chapel di Nilai, kolej sida bisi nyendiaka bas kena nganjung sida sembiang. Lantang ati aku ninga nya, nadai utai dikirauka aku senentang kini enggau sapa urang enggau iya sembiang agi.

Sudan hapi amat munyi (kati ke enda deh mami, pia ku Maie, chuti Met nya din, dini enda hapi) gaga iya nusi diri nyau ka tiap ari meda bala lutor mutung urang, lalu ari lima tu kemari iya dikemendarka lutor nulung muka jait (sutures), seronok ku iya. Hmm, manah meh enti nuan seronok ku aku, reti nya nuan milih the right course ku aku. Enti malam happening amat kami ditu mami, dibai urang keluar belama, ku Sudan. Eh jimat ku aku, anang enda nemu nyaga diri, ai irup anang enda nyaga enda alah ta disimpanka urang utai sengapa. Au mami, pia ku Sudan. Raun kitu seduai dadi, ku Sudan, manah amat Budapest..Umm, enda dalam list menua ke ka dilawa aku nya.....









7 comments:

Sebugey said...

uhu..hu..hu..acih iya nadai indai,nadai menyadi...anang tusah bisi akak muk! anand nyabak enggai ke kuyu lanjut bai nyabak...isa ga nuan wai nyabak enda betah bala anak..enggi bala kawan aku ditu tak nyabak ke niang MJ..keda nyu buntau enggau nyengaie iya.(buntau meda tv). Ti seilu-ilu ke Miri kitu ga wai.

DCampbell aka Puteri said...

Rita, sinu ngenang baby nuan udah ngati kediri neh! Grown up magang meh anak nuan nya, enda lama agi nimang uchu nuan!

That's the circle of life, my friend!

Indu Rumah Panjai said...

Muk,

Ha ha pama meh nya bisi urang nyabak, tang aku enda ga nyabakka MJ, sigi maya ia meh diambi Urnag ke di atas din. Muk, ari enam ila aku ka Miri, nti nuan bc ari mai seduai apai Jill betemu ba 2020 ngirup kupi, ila aku sms ka jam betemu.

Dor,

Nya meh Dor, udah datai maya kitai apai indai kediri, that's life neh! aku nyau berunding, bakanya asai apai indai kitai ditinggalka bala anak, ni nuan nyau di menua America din...

Sebugey said...

au,wai adik..di tunggu-tunggu!

Indai Dara said...

nyu baka bujang dara meh seduai nuan, nasit maie selalu pulai engau seduai ( sama bday seduai ia igat aku ko kitai) nyu tetenguk ninga nuan bisi ngaga bubur kasak (aku alu enda kala nguji ngaga - ukai nama nya laban agi bisi indai dikendar ke ngaga - ari 5 tu pulai ke rumah panjai sigi ngasuh indai aku ngaga bubur kasak lama amat dah enda makai) aku nyu teringat ke petungal aku ke nyu transfer kediri ke kemamam kin ke enda betah ke uchu ia (bini nyu dah nadai ga tudah) nyu berumur ga agi.

DCampbell aka Puteri said...

Rita, madah ma bisi ke Miri. I'll be in Miri till 6 August. Leave a message on my chatbox ba blog aku din.

Indu Rumah Panjai said...

Andan,

Iya meh, nyau baka bujang dara meh tua paia urang diatu. Ketenguk nuan ka bubur kasak wai, nya meh apai Maie ka amat makai bubur kasak. Muntang amat nya digaga deh, tau nguji nuan.

Dor,

Alahai Dor, aku bisi ka Miri last saturday. Ok, next trip aku kin aku contact nuan, we meet for coffee somewhere au.