Friday, March 19, 2010

Seilu-ilu

Tua dadi baru udah meda Sudan bekejang, ia pulai saritu, bemalam semalam di KL dah nya ngena flight jam 7 pagi pagila ka Jogja. Bakani asai di tinggalka anak? Seilu-ilu amat laban Sudan lebih kurang baka aku. Sama enda betah. Nya nuan enda ngasuh aku tama boarding school suba Mi, uji nti aku ba boarding school suba nda aku chonggek bakatu, ku iya. Nama kurang diatu deh, berapa taun nuan udah sekula mindah ari rumah ku aku. Amat, tang bakanya belama asai ati aku. Pi udah teleba agi, suba iya ba Perth & Glasgow enda suah pulai, enda baka aku, nya alai iya betah agi, pia ku Sudan. Nya, nuan patut betah agi laban ulih suah pulai ku aku. Belai mata anak enggau indai.

Enda betah tua apai iya, Sudan rajin amat mela, ma lemai peda udah sedia jus digaga iya, peda bisi aja utai di empa kena ngirup lemai. Pia mega iya ka kiruh manduk lauk, enda ngudah. Sudan selalu nyium, merap, gaga ka tua apai iya. Apai iya teda dikayam iya, diketuk-ketuk, digama, ditekan-tekan ba sebelah dada, perut, belakang, rusuk, endur iya pritis nyadi lutor ke meresa tubuh. Ka ga dadi, sepengaga Sudan, ningkap ku Sudan, ningkap ga dadi, telentang ku Sudan, telentang ga dadi. Ninga mata apai iya enda tentu terang, di tes ia dadi asuh meda idung iya, dah nya jari iya dikepai ari sepiak-sepiak alu nanya apai iya sekali ia bisi meda. Ku iya ngecik field vision. Dah nya nyebut dadi, gerai aku deh Met? Tau bebini siku da aku deh? Tua menyanak nyu nyerauh, apu bisi amat dianjung nuan neh, buk nyu buban, mata parul ku aku. Nuan anang mayuh macham D, pia ku Sudan.

Aku tu seruran ka dimakeover Sudan, iya ngajar ni bagi shadows ka chun ka urang tuai, asuh iya tuchum dulu sebedau nyapu blusher ba kuyu ngambi chun ba apple kuyu. Nemu aku ku aku, udah meda tukang makeup Oprah ngajar ba TV. Meda ta nda chun peda aku deh Mi, aku makeup nuan, au, pia ku Sudan. Eh, kapa nya, aku enda entu bemakeup enggau urang, lebuh ka tampik ka shadow, parut ka mascara, lebuh enggai lipstick aja. Skin care baru aku enda ninchai, sigi dijaga aku amat. Ba runding aku laban aku ke enda pandai bemakeup, manah agi dikurang ke ngechat mua kitai, ngambi ka enda salah. Nti nyu balat makeup, nda manah dipeda (laban nda pass ngena), nyu baka indu utai sebelah nya kitai. Enti urang ke pandai be makeup sigi rindu kitai meda, nda pia.

Mesti exercise belama seduai, jaga pemakai, pia ku iya ngajar tua dadi. Di asuh nyadi vegetarian, ngambika apai iya gerai agi. Aku tu ka, enda beleman makai, apai urang nya enda tau enda makai dagin, taja enda mayuh, mimit aja, tang enda tau enda nyadi ka sera nyawa.

Tua dadi sama machai lemai tu, dadi pulai ka Dijih, meda urang gawa pagila, sida ka ngerachun rumput ba sawit. Aku nganti flight ka Miri, benung ba airport aku ke blogging tu, ka mansang ngulu seminar ke di atur gerija ke kami ke indu ba Imperial Hotel. Kami deka di ajar Father Gino Henriques, tua Maie sama enggau, pia mega sekeda raban cell group aku ari Bintulu.

Pama ga tua melaki bini enda kediri lemai tu, tang aku sinu ka Sudan, kediri-iri bemalam ba Tune hotel malam tu. Ka bemalam di KL, alang-alang amat laban datai nyu pukul 6 lemai, pagila pukul 5 pagi mesti datai ba airport ga, keruan nganjung diri makai enggau tinduk aja. Kami menyanak ke pemisi empai lama bemalam ba Tune hotel laban flight tumu pagi enggau malam ari, tak seilu-ilu amat ba hotel nya. 5 star experience for 1 star price pia ku Air Asia bedagang ka Tune hotel, tang enti kitai bisi endur milih, tau dikelaungka hotel nya, laban ari pengasai aku, enda 5 star experience sereta ukai 1 star price. Kami bebayar RM181 ka siti bilik semalam, nya lebih kurang baka rega 3 star hotel. Amat beresi, tang bilik kelalu sekut, nyu nadai endur begelih. Pia ga nadai endur manggai ka beg, engkah dibaruh nadai ga jalai. TV sigi nadai. Jamban sekut-sekut, kenu ku sa anak kada umbas endur urang ke tinggi nyengkutungka kaki ba jamban nya. Enda nemu aku utai, nyu sendat seput asai. Malam-malam di dinga kitai urang be irit ka beg ba luar, setuk-setuk. Kami menyanak nyua 2 iti bilik, pintu kedua iti bilik sama lekat, nyu regup-regup ka muka. Tua dadi keterubah iya diau dia, nya alai aku sakai, enda nemu hair dryer ke perlu dibayar enti ka ngena. Dani tumu pagi ka ngerangkai ka buok, enggai idup hair dryer, ke sepiak ngagai bilik sa anak, nya baru urang madahka aku. Ee, ku aku, tak beduit magang, kain mandi bayar, RM5 siti. Ngemayuh nya ga urang diau dia, receptionist madahka kami sida fully booked seminggu-minggu nya. Nti bisi bilik kusong ke munggang jam sigi di sua sida: 3 jam RM60 rega. Dini enda kaya sida Ananda Krishnan & Tony Fernandes. BTW, aku baru nemu nama reti "AK" enggau "FD", ke kena ngelar flight Air Asia maya kami ke pemisi empai lama, di padahka Sudan. AK nya Ananda Krishnan, FD nya Fernandes, siti agi ngambi nama shareholder siku da agi, asai ka PZ ka initials, enda ingat aku.

Nyu ngerichau, ngetu dulu aku, naka tu aja utai ke ka dikunsi, dah tu ka nemuai ngagai ruai bala pangan bukai. Selamat ujung minggu ngagai semua.



3 comments:

Indai Dara said...

Auk cuti2 Phuket kita myanak cuti tu td net wai. Auk beraie sida indai engau anal mgejang ke pangan diri. Auk bakanya meh pgidup kitai meh wai anak nyu besai tingal diri melaki Bini baru nyu tekenag ka apai n indai ke kediri d rmh pjai kdiri iri

DCampbell aka Puteri said...

Nemu endar nuan nyerita utai!! Ukai ngerichau nya, Rita, mayuh cherita dibantai!

Kami 2 menyanak bisi pulai ka Miri summer tu lagi. Ma bisi limpang ka Miri anang enda madah. Let's meet up!

Indu Rumah Panjai said...

Hi Lily,

Raun meh wai, mai bala anak laban lama kami menyanak enda ulih chuti begulai. kala urang agi ulih neggua kitai wai, ila urang nyu udah gawa magang, tusah agi ka segulai.

Hi Dor,

Au, ila betemu baru ma kita menyanak pulai kitu.