Wednesday, December 29, 2010

Udah datai maya

Malam 27 Dec kami sebilik, kaban belayan begulai enggau bala ari Sibu enggau Belaga ngerami Maie enggau Cris betunang.

My son-in-law to be, Crispin Nyipa, is the eldest son of Mr Ali Basah (Alex) and Madam Dorothy Adrian. Cris works as a consultant in KL.

Cris' mom bearing the tray carrying the engagement ring.

Alex & Dot, Dadi and I with our respective firstborn.

Begambar begulai enggau apai indai & aki ini.
Sarang tinchin

Bala kaban belayan
My beautiful isans-to-be : Carol (Mrs Christopher Adrian) and Alex's four sisters.
Rev Fr Kevin Chundi blessing the engagement ring.
Engagement blessing.
Cris' aunts, uncle and cousins.

Family members.
Rev Father Kevin and Alex.
Rev Father Kevin Chundi besembiang, merekat seduai ke betunang.

Ika aku apai Julie ngelalu ka penatai bala. Udah nya dadi bejaku, ditangkanka aki Cris.

Menyadi aku apai Sampai enggau indai Muntai, sereta apai Muntai.

Bala petunggal enggau ibu.

Benung makai.



Menyadi aku indai Anna, indai Julie enggau petunggal aku indai Ann & Mary ari Miri.

Begulai enggau bala isans-to-be enggau ini Cris.

Sudan begulai enggau ika aku apai Julie.

Maie enggau menyadi aku indai Julie.
Ibu aku begulai enggau ipar aku.



Tiga menyadi

5 comments:

Chris Anakapai said...

Congratulations ngagai Maie & Cris!

Congratulations mega ngagai kita sebilik..This is indeed a wonderful reason to celebrate. My niece engagement on Christmas Day. Aku nyadi make up artis bidan terjun..haha

Endun Belalai said...

Tahniah ngagai kita sebilik! Sama enggau deh gaga ati! Besampi ke Allah Taalah merkat ke seduai Maie & Cris & semua kita sebilik!

LimpyFrog said...

Tahniah ngagai kita sebilik Rita laban udah diberkat Tuhan enggau pengawa anak kita ke betunang. Meri Selamat Hari Krismas enggau Selamat Taun Baru 2011 mega.

Indai Dara said...

apuuuuuu congrats - baru nemu berita manah tu - congrats agai maie - lama enda sesegap baelah dunya cyber nya enda nemu berita.

Ulih terining engau sebugey belajar poco2 tu ila kena ngelaban bala isan hehehe congrats wai

-f-l-o- said...

Hello Aunty,

I saw the photos on Daphne's Facebook. Congratulations on such a joyous occasion.

Nah, soalan cepu mas. Kemaya kahwin deh? :-D