Wednesday, April 22, 2009

Mami, aku tu ukai indu asi indu ai, ah!

Maie bejalai ke pengawa ke Bintulu minggu tu kemari, gaga amat iya laban ulih diau di rumah lebih seminggu kelebih agi maya Minggu Kudus tu kemari. Kami menyanak sewing-wing, naka ia pengelelak maya ngintu Triduum Paska. Malam Ari Empat Kudus nyu penuh gerija, ga naka ia pengangat. Ari Lima Pemaik penuh baru, Easter Vigil pama agi ga, chelap agi laban malam ari. Tumu pagi ari minggu ensugau dani laban missa berengkah pukul 7 pagi. Tang dalam pengelelak mayuh amat pengerindu dalam ati, ti ngujungka lelak nyu enda berasai, nyu udah nya baru isi asaika madai.

Menyadi enggau anak menyadi apai Maie enggau laki ia bisi nemuai ngagai kami maya Easter tu tadi, nya tua Maie gagau mela pemakai. Kami chapoh ketawa ninga ipar aku bejerita. Nama iya indai Ngayan, diau ba rumah panjai Ulu Dijih, enda jauh ari rumah kami. Kami menyanak rindu ninga iya bejaku laban jaku iya sigi original Iban bagi ke 3, with prominent “H”. Maie & Igat bendar ka nunda jaku indai nyebut “ngehaha” tang enda chun munyi enggi indai ku seduai.

Maya Maie ke gawa di Bintulu, iya selalu pulai tumu agi ari tua apai iya, laban iya terus pulai pengudah sida iya tembu meresa kedai nyual ubat. Sida ia operasi dataika ba Sg Asap di Bakun. Nya alai enti lemai ari tepelapik Maie lelak, kami menyanak nyendiaka pemakai ke simple aja ke di empa lemai. Igat meda akak iya bisi enda ga iya manduk lauk – tau amat Igat dikenyadi ka tua apai iya mela lemai: iya udah nemu manduk asi, manduk lauk, nya alai nyamai amat aku. Suba selalu Igat nundi aku, nuan Mi abuse aku, aku baruh umur, tu child labour tu ku iya. Eh, ku aku, ukai nya ta free deh, ga nuan tak seruran diberi wang ehsan ku aku. Nadai meh pengawa nuan besari-sari, tambah nuan enda tau enda belajar mela ngambika nemu mela diri maya ba kolej ila, ku aku. Rumah, gari kitai bisi kakak Indai Kumo ga mela ku aku. Diatu ok Igat, kemari iya manduk lamb chop, nyamai sepi aku, pandai iya nyampur marinate.

Maya Maie ke enda operasi enda ga masak, iya lalu melanja kami makai di luar. Ngelusu aku berapi, aku tu ukai indu asi indu ai Mi, ku ia. Suba maya aku nganti diri ke kereja ukai nama aku berapi ku Maie, laban aku nadai duit mai kita makai. Akai indai, ku ati ku din, betuah punya budak munyi ku laut. Aku lalu nyaut, au, rua kita menyanak ila enti di enggai mela. Eh, nemu kami deh, when the time comes I will do it, ku Maie. Au, ku ati aku din, tu laban bisi indai endur meraya. Patut selalu nyebut, Mi, I miss your cooking, ku iya. Lungkam-lungkam ga tudah aku tepeluh-peluhka diri manduk ka sida lauk. Pahai kitai kasak bala anak. Oo Tuhan, beri meh aku pengerai enggau pengaga awakka aku ulih mela bala anak enggau dadi enggau meruan.

2 comments:

Fabulously Sassy said...

Mami! Suah gik nulis, lelengau aku!:)

Indu Rumah Panjai said...

Au, kumang, suah agi ga aku blogging udah tu. Lemai pagila kami pulai ke rumah, laban bala din ka baptisa, bepalan ba rumah kitai. Father Connors baptise sida. Kami pulai ngambi ulih mela bala saudara-saudara baru deh, nyadi tukang masak meh mami dua ari berunggu tu ila.

Kami lelenggau meh, love you much. Muah!