Sunday, October 28, 2007

It's indeed a small world

Aku saritu enda muka hand phone, laban tembu gagau marketing, berapi & udah merarau lalu meda favourite program aku, CSI. Udah nya beradu ga nurun sembiang laban mass kami ditu pukul 5 lemai. Muti muka HP udah pulai ari Gerija lemai tu tadi, benung tua Igat makai ba Hartz Chicken Buffet. Dia aku meda sms ari Met, madahka Puteri ka selalu dibacha sida ia blog nya classmate aku maya Form 6 ba Tanjung Lobang kelia. Aku bc kala macha blog Puteri, ari ninga utai tusi sa anak, and bc meda gambar tang meh enda ngelala pangan, laban bc sihat mua di peda. Endang baka ia meh kitai tu, aku pin bakanya meh, mansang sideways kenu ko urang. Aku pin tekenyit, and maya Met madahka aku nama ia Doris, then I recalled amat ga classmate aku nya - Doris Bilal, tua ia enda jauh duduk ari pangan dalam class and sama-sama antu macha bup. Siku agi pangan rapat kami benama Nancy - ia gawa ba Standard Chartered bank suba, ia jadi enggau classmate kami siku benama Jackson Manie, ia tu gawa ba Kastam. Suba maya aku gawa ba Miri 22 years ago selalu betemu enggau seduai, diatu lama enda bepeda.

Indeed its a small world ku urang. Sa anak madahka aku ngasuh bekelala enggau urang bukai ba alam siber, lalu Maie & Sudan ngasuh aku bekelala enggau Puteri, enda la aku nemu nya Dor. Pia ku kami ngangau ka ia suba, Dor.

Selamat betemu baru Dor.

4 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Hi Rita, small world indeed! Heheh, geli ati aku ngenang!

Bisi aku ngabas blog anak nuan ka benama Daphne. Lain mimit ga gamal iya ari Sudan. Maya aku meda Sudan, I immediately thought of you .. eh, enda patut, ko ati aku, nuan bisi anak dara! Haha, it seems 2 iko anak dara nuan! Sigi baka, tumu start, tumu ga bisi uchu ila, eh! Haha.

Enggi aku baru ga 4 taun umur anak. Ka indu nya anak itit, ka laki nya baru anak aku empu.

Amat lama endar kitai udah lose touch neh. Suba ba F 6 endang kira berimbai meh tuo duduk, mina separated by the aisle.

Diatu aku kurang amat macha bup, temu kiroh betulis ka blog, macha news and political commentary online. Naka bup ka dibacha mostly pasal political issues .. tau berubah interest in reading material diatu! Haha. Romamtic novels agi mayoh diMiri din, ba rumah parents aku.

Pama ga bisi enggau betulis ka blog nuan, eh. I've been blogging for over 2 years now, and mayoh ka bala enggau bekelala, most bala anembiak, like your daughters.

Anang enda selalu ngabas blog pangan diri eh, ngambi ka nemu perkembangan pangan diri! Haha. Next year bisi kami pulai baru ka Miri. Last year, 3 bulan kami diMiri, baru ga pulai Jan tu tadi. Apai aku bisi sakit maya kami ka din .. complications from diabetes. Diatu dah gerai iya. Indai aku sihat. Oldest bro aku diau enggau saduai .. agi bujang, bujang telejak bro aku nya! Hehe.

Naka tu aja dulu! :-) It is good to be in touch with you again after soooo many years!

Indu Rumah Panjai said...

Hi Dor,

Nya meh aku tu muka blog ari peransang sa anak. Ngelamatu macha blog sida aja. Pia meh, sama be abas ke blog pangan.

Au, Maie aku 21 diatu and Sudan 20. Aku bc betemu enggau Jane maya nyenggaie bini Anthony & bala anak ia suba. That was years ago. Jane enda berubah peda aku, meruan sihat belama.

Ingat nuan ke Edwin Larkin? Ia mengkang ngajar ba SMK Sedaya Kanowit. Aku bc betemu enggau ia dua taun ti udah ba pasar Sibu - and his hair is as afro as ever.Ali Tuba diau ba Bintulu, ia practicing ba legal firm ditu. Bini ia Margaret Jolinu is a chemist ari Sabah, gawa ba Shell. Aku bepangan enggau Margaret laban kami sama cell group ba gerija. Ali bc 4 iku anak, dua indu & dua lelaki. Eldest is a girl, Beatrice and diatu baru 1st yr belajar nursing ba Assunta Hospital. 2nd boy Form 5, 3rd boy form 3 and youngest in primary school. Margaret enda tentu nemu jaku Iban, nti pulai ke rumah panjai tak bejaku seleka dua aja jaku Iban, ke mayuh agi jaku Melayu cina pasar. Ukai ati kini Dor, laban sida ia sebilik jaku urang putih magang, nya Margaret enda teleba jaku Iban.And Ali jauh amat udah berubah - reformed rake kenu ku cherita ke dibacha kitai kelia? Ukai main sida ia kelia maya sekula neh, enda tau meda utai ngena skirt.Tang diatu alim amat, ia mega enggau raban sembiang sida ke lelaki & sida sebilik semua nyadi choir members ba gerija. Bala anak ia well brought up magang. Puji Tuhan.

DCampbell aka Puteri said...

Rita, bisi aku tingat ka Edwin, tang bendar aku ka ngingat nama Larkin, enda ga ingat, semadi macha comment nuan tu! Lama enda disebut alu enda ingat.

Amat dara magang bala anak kita. Enggi Ali pen. Taja Ali classmate kitai aku nadai entu bejako enggau iya suba. Selalu bad tempered peda aku. Nadai aku nemu iya bansa ka chasing after skirts! Heheh. Asai ka nemu aku bini iya, laban sama belajar ba ITM suba. Berapa iko sida ka bebini enggau indu Sabah.

Berapa iko anak Edwin? Nadai kala betemu enggau iya sekumbang udah badu sekula.

Au, anang enda selalu ngabas blog pangan diri.

MarilynMamat@Mau said...

hai aunty... apuuu...rindu mat aku mca blog nuan aunty...mayuh meri peransang suh aku mega taja dah belaki tang mayuh mri inspiration suh aku n my family..

ka nemu aunty,ini aku (ini sepaduk) slalu bcrita suh ambi bechunto ke aunty n uncle, kisah cinta,skul etc. peda diatu... x bula jaku ini. tp,aku diatu dah belaki n hav 2 sons,fulltime housewife..dah laun aku sedar btapa penting sekula..

tp, t ka nmu, aunty n family slalu nyadi ke idol,inspiration aku.. x tlambat kan aunty?? cz aku bc anak n laki t sayau ke aku taja idup sederhana.. amat munyi ko maie, i love u mum,but i love my husband mayuh g.. hehehe...

bc ngasuh ketawa,geli ati n nmu labuh ai mata aku ninga cerita nuan aunty... ;)

apepun, cgrat aunty! n cgrat to maie & crispin for they wedding. i wanna say welcome to our big family to crispin.
;)